Aku mula jatuh hati dengan Lazz Susu Kambing!

Hai korang, macam mana sahur tadi? Ok ke? Sahur aku sangat awesome ok!Puasa ini rasa bertenaga pulak nak buat kerja ke sana ke sini..hahaha...

Hai korang, macam mana sahur tadi? Ok ke? Sahur aku sangat awesome ok!Puasa ini rasa bertenaga pulak nak buat kerja ke sana ke sini..hahaha..Dalam bulan puasa, aku pasti waktu tengahari dan petang adalah waktu paling mencabar bagi kita kerana tenaga kita makin berkurangan kan? nak nak orang yang bekerja di luar kawasan pejabat macam kontraktor, pegawai pemasaran, promoter barangan dan lain lain.



So, nak cerita penat di bulan puasa pun tak elok juga, jadi aku nak kongsi dengan korang apa yang aku makan dan minum ketika sahur tadi, sahur tadi aku makan buah pear sebiji dengan minum air Lazz Susu Kambing campuran kurma! Apahal minum air susu kambing masa sahur?Jom baca di perenggang seterusnya!



Haaa..Aku nak cerita sedikit Lazz susu kambing ini rasa nya sangat sedap dan korang perlu tahu ia tiada bahan pengawet dan kurang gula. Jadi korang boleh tukar kopi, milo, teh tarik yang korang minum tu dengan Lazz susus kambing ini sebab dengan kurangnya gula perut korang akan selesa dan korang boleh jaga berat badan korang dengan lebih baik!




Mesti korang tertanya kan susu ini bau hamis tak? Jawapanya sudah tentu TIDAK berbau! Sebab itu, produk ini juga sesuai untuk kanak-kanak berusia 2 tahun, remaja, ibu mengandung dan juga orang dewasa!

Jadi apa kata untuk next sahur, korang cuba minum Lazz Susu Kambing campuran kurma! Mana tahu ia menambah kesegaran dan tenaga korang di bulan puasa nih!

Selain dari Lazz Susu Kambing Campuran Kurma ini, aku juga ada berbuka dengan Lazz Cafe..Apa itu Lazz Cafe? haa Lazz Cafe mempunyai kandungan yang banyak dan asli iaitu campuran dari susu kambing + Kurma + Kopi. Dan rasa dia sangat sedap dan orang kata ada "Kick". Bau dia? Kan aku dah tulis dekat atas, tiada bau hamis babe!

Kebaikkan Lazz Cafe antaranya memberi TENAGA kepada orang yang bekerja berat. Lazz Cafe juga membantu untuk mengurangkan KETAGIHAN CAFFIEN seperti ANGIN BERLEBIHAN, MIGRAIN dan GASTRIK.


Lazz Cafe boleh disediakan dengan air panas atau campur dengan air batu. Haa nak nak berbuka nanti, minum Lazz Cafe dengan air batu, perghh mesti best!



Macam mana nak order? Senang sahaja korang boleh whatsapp pada nombor yang tertera di bawah:

Tel : 013 308 3354 | 018 2777 290



atau korang boleh buat tempahan secara online dan nak deliver ke rumah korang, korang leh klik gambar dibawah untuk terus ke laman sesawang Lazz Susu Kambing!

Klik gambar untuk terus ke laman sesawang penghantaran lazz susu kambing

Dan sebarang info korang boleh layani laman sosial diorang :

Facebook : LAZZ Susu Kambing
Instagram :  LazzSusuKambingHQ

You Might Also Like

2 comments

  1. Bagus kan Lazz Susu Kambing ni. Sakit gastrik dah takde masalah nak berpuasa

    ReplyDelete
  2. lazz cafe memang sedap, semua produk lazz sedap2 sebab tak manis. IQ pun suka!

    ReplyDelete