Wednesday, August 30, 2017

Tukarkan Pencuci Pakaian Anda kepada Zing Detergent Film!!!

Korang kalau pergi travel luar kawasan seperti di luar negara mesti travel seminggu kan? perkara pertama mesti korang fikir nak bawa sabun basuh baju kan? yerlah lama travel mesti nak basuh baju kan, jadi Zinga Plus Sdn Bhd mengeluarkan produk Zing+ Detergent Film yang memudahkan korang untuk membasuh baju ketika travel! Bahan yang digunakan adalah dri ekstrak organik sangat mesra kepada kulit. Kalau orang comey mcm aku atau yg kuat peluh mesti kotoran melekat di sekitar tengkuk baju jadi Zing + ini berkesan menanggalkan kotoran degil 👹👹👹👹!!




Zing Detergent Film ini mudah dibawa ke mana-mana sahaja macam aku tulis diatas sesuai untuk orang yang suka travel ke luar negara sebab setiap berat filem hanya 4g dengan ketebalan 0.1cm dan setiap pek ada 30 filem dan berat 30 filem ini adalah 120g, Nak lebih details beratnya, korang pegang iPhone 6...




Selain itu produk ini bersifat cepat larut dalam beberapa saat sahaja dan ia memncuci pakaian dengan lebih baik dan bersih, pakaian kita nampak seperti baru! Ia juga melembutkan pakaian dan kalau anda pakai, mesti selesa & rasa nak tidur gittewww hahaha






Kelebihan produk Zing Detergent Film ini adalah mesra alam di mana kandungan produk ini tiada Fluorescent atau Ejen Pemutihan dan bebas Fosforus. Kebiasaannya, nilai PH dalam produk pencuci pakaian agak tinggi tetapi tidak pada Zing Detergent Film sebab PH Zing Detergent Film adalah neutral! dan ia sangat sesuai pada kulit dan pakaian anda!



Aku sendiri telah menggunakan Zing Detergent Film sejak aku dapat produk ini, bukan setakat pakaian sahaja, aku juga guna untuk basuh kasut sukan serta sneakers aku! 



Untuk info lebih lanjut korang boleh lawat laman sesawang dan laman sosial mereka di

Laman Sesawang : http://zingaplus.com/

Laman Sosial : https://www.facebook.com/zingplusmalaysia

Jika anda mahu membeli Zing Detergent Film ini, anda boleh hubungi di talian : 012 235 0657

Related Posts

Tukarkan Pencuci Pakaian Anda kepada Zing Detergent Film!!!
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

2 comments

Tulis comments
avatar
August 30, 2017 at 11:35 PM

Memang mudah dan jimat guna Zing+ ni.

Reply
avatar
September 14, 2017 at 9:24 AM

Memang mudah nak bawak travel kan.. Selain ringan.. tak payah risau teetimpah bagai..

Reply